torsdag 25. mars 2010

Tysdag og Onsdag 23. og 24. mars - 10

Tysdag : Like nått i nått og, slitanes men det konne då vore nåke verre. I dag e Odd 53 år, årå går fort. Va på trening kl. 12:00, det gjekk godt, hu va godt fornødde me det hu såg. Låg på benken å stekkte å drog litt. Litt stivt å ømt e det men det e kje aent ventane.
Itte treningå gjekk eg innom Jærhagen, måtte jo kjøpa roser te min kjære :)
I fira tiå kom Kirsten, føste fekk hu kaka å kaffi, så reiste me ut for å kjøpa dobbel 60 års presang te Målfrid å Reidar. Me ska i selskap der på påskaftå, glea oss kjempe møje te det. Å me fant det me lette itte itte, ikkje på føste plassen men på andre, kan kje skriva her ke det e i tilfelle nåken kjende lese det :)

Onsdag: Sto opp tidligt i dag, fekk kje sova.Dusja å tok vekk bandasjen i dag, så nå har eg ingenting på, det følses litt løye men si di sa det sko ver slik så lye eg di eg.. I titiå fekk eg koseligt besøk av May, hu va te i ett hal to tiå. I tri tiå reiste eg opp te Marit, me sko i barnehagen te Celine på påskemiddag. Det va så kjekt, fekk goe lapskaus m/ flatbrød te, ( knekkebrød så dei små sa.. :) )
Så va det heim me Celine å rett inn på jobben te Marit. Der sko der var pårøranesfest å eg sko varme å smøja skjeva. Me spmorte 90 skjever me godt pålegg, egg å sild å...mmmm
Kl . seks begynnte festen, kjempekoseligt va det, eg e så gla eg fekk varme på det, di e kjempekoseige dei gammle. Me hadde utloddning og, vant ingenting men det gjere ingenting. Eg ska på basar i mårå og eg å Rigmor- jedna me vinne då :)

1 kommentar:

  1. Hei, har lest bloggen din med stor interesse. Jeg er ei jente på 37 år som skulle ha blitt operert rett etter påske og da få en ny hofte akkurat slik som du.
    Dessverre har det blitt oppdaget at jeg har høyt blodtrykk og det er foreløpig ikke forsvarlig å operere meg.
    Likte å lese i bloggen din. Veldig informativ og godt å lese ord fra en som har gjort det jeg samme jeg skal igjennom. Sjekk gjerne ut bloggen min som er tasseluss.blogg.no.
    Hilsen Ann-Elisabeth

    SvarSlett