søndag 28. februar 2010


Herlige søndag :)

E nåken dar si eg har skreve nåke nå, så eg fant ut at eg måtte skriva litt idag for å halda det ved like :) Dei siste vekene har gått i same tralten dvs som vanligt, jobb, trening, osv.

Søndag e ein skikkelige sløvedag, jaffall i dag. Har nå vaska bade å rydda i klesskape mitt, e nå litt. Nå venta eg besøk av Marit og Celine, det glea eg meg te.

Odd e på jobb, han har kjørt taxi heila helgå, men nå e han på sin vanlige jobb. Der kom ein båt fudle av salt te Sandnes i dag kl. hal 8, å den må tømast, så di e fleire lastebilar så kjøre salte opp te Vatne. Får kje håpa di får brok for det meir i vinter.. nå vil me har vår!!!!!!


Nå e det berre to dagar te eg ska på sykehuse. Fant heldigvis ei jenta som hadde blogga om det å ble hofteoperert. Hjalp litt å lesa om hinnas erfaringar. Eg gruglede meg, å e jysela spente på koss det varte.
Sto i breve eg fekk frå sykehuse at eg fekk kje ha me pc.. så eg må ta me meg ei bok å skriva, for alt ska leggast inn når eg kjeme heim igjen.
Ska på jobb i mårå, men bare halve dag, har ein del ting eg må ordna. Kan kje kjøra bil på ei stond rekna eg me..
Måtte prøva å legga inn bilde, ser ut som eg fekk det te :) kjekt :)

2 kommentarer:

  1. Så kjekt med nytt innlegg her då:)
    Forstår godt at du glegrue deg,det hadde sikkert eg og gjort. I alle fall te at någen sko skjera i meg (skikkelig trøstende ord her,hehe).
    Men så blir det vel aldeles fantastisk når alt e i orden:)

    Kjempefint bilde du har lagt ut:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Anne Marie :) det e så kjekt å sjå at nåken lese det eg skrive å ikkje minst kommentera det :)

    SvarSlett