søndag 14. mars 2010

Dagane itte operasjonen

Sov ganske godt nåttå itte operasjonen, fekk det me smertestillanes så me ville ha, så hadde jo kje vondt ein plass. Me blei vekkte i mjødlå sju og åtta, va litt løye då. Føst kom di me medisiner å itte på fekk me ein varme vaskeklut akkoratt så på kinaen å så kom frokosten.
Den va så som så men eg likte bere den enn middagen, middagen va så lite kvess..
Itte frokosten va det å stedla seg litt te, å kle på seg, å opp å gå! Gjekk heilt fint, gjekk me preikestolen. Fysioterapaut Ørjan hjelpte te så godt an konne.
Fekk besøk av Marit på dagen, hu sko ha kveldsvakt så hu kom inn te meg føste, det va kjekt.
Om kvelden kom Odd og Sara - kjempekoseligt.
Åsså vise det seg at det e halvsøster te Ingrid heima i Jøsenfjorden som ligge i nabo sengå, det va litt løye. Verå e kje store.

Fredag: Mårånsrituale va det sama som i går, å når fysioterapauten kom så va det å læra å gå me krøkkjer, det gjkek ganske godt det og... jaffall itte ei stond.
Idag kom der ein kjempebukett me tullipanar frå jobb, kan tru di va fine, nå står det så mange flotte blomar på romme at det e ein fryd, frå Odd og ongane, og Sara.
På ittemiddagen kom Liv på besøk, å Ola, Karen, May Helen og Odd litt seinar - kjempekjekt.
Ellers gjekk dagen me te trening å legebesøk - alt såg normalt ut.

Lordag: I dag hadde eg bestemt meg for å dusja... englane la alt te rette for meg, å eg gjekk i gong me frisk mot!
Når eg va ferige hadde eg reve ne det så va te å riva ne, der såg kje ut... såper, såpeholdar, dusjen, krøkkjene ja off, der såg kje ut... Å når eg kom inn på sengå konne eg godt ha trengt ein dusj te... men alikavel va eg nå litt stolte øve å ha komme så långt :) uten å detta.
I dag viste eg at Marit, Celine og Moste sko komma inn midt på dagen, det glea eg meg te.
Når dei kom henta Marit rullestol te meg, så trilla me ner i lobbyen, lofta meg litt å fekk sjå nåken meir folk.
Mens me va der kom Norunn, hu blei me opp å va der ei heile stond, kjempekjekt.
Dagane te nå har godt kjempefort.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar