torsdag 18. mars 2010

Torsdag 18. mars - 10



Va kje den galnaste nåttå i nått, sjøl om det blei litt lite sveben men heldigvis lite verk.
Marit va heimom å hjelpte å skifta på såre i dag, å la på ny bandasje. Tøkkje det e litt rødt i endane.. får kje håpa at der e nåke betennelse på gang. Ska te legen for å ta ein blodprøve i mårå for stoffskifte, får ta meg ein liten tur inn på skifteståvå me det sama så di får sjå på det.
Ellers i dag så låg eg te ca hal ti før eg sto opp va herligt å ligga så lenge.
Fekk besøk av Margit det va koseligt.
Så hadde eg meg ein tur ut, gjekk bittelitt lenger enn i går. Mildt å fint ver :) herligt.
Marit å dei kom på middag, eg hadde lagt kylling filè ris og bernè saus, det smakt jysela godt.
I sju tiå tok Odd meg me på ein liten kjøretur, godt å få lofta seg litt. Prøvde å sedja meg inn i bilen idag, å eg klarte nå å trø inn klutchen men ikkje meir hell... så eg vente nåken dar te før eg prøve å kjøra bil.
I kveldingå hadde eg ein långe telefon me moste, kjekt det,hu ska reisa heim te Jøsenfjorden i mårå, heldigen hu, å håpa at vatne e tint så me kan reisa inn i påsken.





Marit hjelpte meg å skifta på såre å la på nye bandasje.



Gulljentå te bestemor på middagsbesøk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar