søndag 14. mars 2010

Litt om vekå som har gått...


Sov kje så godt nåttå te tysdag, sjøl om det va godt å komma heim te mi egå seng. Verkte ein del i foten, va oppe mången gånger. Odd hadde fyrt i ogen før an gjekk på jobb så inne va der godt å varmt. Dagen gjekk me te å opptatera meg på facebook :) å te å gå å gå rondt omkring i ståvå.

Frode følde 25 år idag, så Marit kjøpte pizza så kom di ne her alle å me hadde ett koseligt måltid.

Nåttå te onsdag va like :( versta eg vett e å ikkje få sova, men likavel så går det godt. Odd har fått fri resten av vekå, det totte eg va trygt å godt.

Margit va bårte både i dag å i går koseligt det. Hu viste ting te komfrimasjonen hu ska ha i april.

Marit å Celine kom på middag i dag og, kjempekoseligt. Marit bytta bandasje på såre mitt, det såg godt ut, ingen tegn te betennelse. 32 stiftar va der, grue meg litt te dei ska ut ja..

Godt va det å sjå Oddvar igjen og.

Nått te torsdag sov eg ganske godt : ) det va så herligt. Ikveld fekk me besøk av Evy Ann og Sven Magnus, kjempekoseligt, Margit hadde lagt snikkers kakå te meg, å den falt i smak.

Trudde eg sko få ei lika go nått - nått te fredag men der tok eg feil :( sov meste ingenting.

Fredag fekk eg besøk av Irene, det va kjekt, hu e ei fantastike dama. Om kvelden sko Odd ut me jobben så Oddvar kjørte meg å henta meg sjå Marit, der va også Silje å me hadde ein koselige kveld. Nå klare eg bare å gå me ei krøkkja inne - herligt :)

Nåttå te lordag gjekk litt bere.. men itte ein samtale med Ola i går blei eg litt beroligane, han sa det va heilt normalt å ha det sånn, å det konne vare i nåken veker..

Lordagen va det meiningå meg å Marit og Celine sko te kvadrat, men så fekk Marit så løst te å gå te frisøren, så det endte opp me at me passte Celine mens hu va der å fekk seg nye striper. Blei så fine atte.

I 4 tiå fekk eg besøk av Nermin, Torill og Gabriela frå jobb, det va så kjekt. Nermin hadde lagt den goe middagen, å Gabriela hadde lagt ein kjempegoe karamellpudding- ikkje feil å sei at me koste oss nåken timar då ja :)

Odd han kjørte taxi å si han ikkje kjørte kvelden før reiste han tidligt i kved. Oddvar reiste te Lye på fest å eg fekk besøk av Marit å Celine. Me koste oss me å sjå på Farmen å ittepå Knerten :) Frode har vore på tur me jobben te Engeland derfor har me vore så heldige å fått tebrakt så møje ti me jentene våre :)

Nåttå i nått va heller ikkje så gale, sjøl om eg va oppe ett par timar.. så sto eg opp i hal 9 tiå å åt måråns mat. Marit og Celine kom i tiå då hadde dei gått ne, kalde å goe va di.

På ittemiddag kjørte meg å Odd ein liten tur, det begynnte å snøa litt, men heldigvis så legge det seg ikkje på bakkjen. Vil kje ha meir snø nå.

Nå e eg ajuour me bloggen min - BRA.

Sete inn ett bilde av alle blomane mine + pus i midten :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar