lørdag 20. mars 2010

Lordag 20. mars - 10

Jøsenfjorden - bygdå i mitt hjerta!!
Har hatt ei ganske greie nått i nått, ser ut så det snur seg rette veien nå. Ikkje trur eg det har blitt meir betennelse i skuren helle, har jaffall ikkje gått i jønå bandasjen, krysse fingrane for at det fortsatt e slik te måndag. Men det e betrygganes å tenkja på at eg ska inn te kontroll på måndag igjen.
I dag har meg, Marit å Celine vore på kvadrat, det va kjempekoseligt, lenje si sist faktisk. Me hadde pizza på Dolly i dag, greit me litt variasjon. Celine fekk to par me joggesko va så stolte då atte. Ittepå va meg å Odd ute på ein kjøretur, han sko sjå på nåke på Hundvåg, kjekt å kjøra tur i det fina vere. På heimveien va me innom jærhagen, der me koste oss litt på kafèn å handla inn te heljå. Traff det ektepare Heigre frå Heigre på Voll, dei e så koselige, kånå stamma opprinneligt frå Bastliå. Dei va spente å høyra om operasjonen.
Va innom face book i dag, å såg at Torhild Lunden som e gifte med Steinar Vadla heima hadde lagt ut så fine bilde av Jøsenfjorden, eg va berre nødde te å leggja ett av di ut her, har dokken sitt nåke så fint? Må sei det .. ja eg lengta heim! håpå me får ta turen innøve i påsken. Det som hindra oss litt e at me jedna må kjøra långs tysdalsvatne, det har me kje løste te, å det andra e atte vatne hima i Midttun e fråse. Men der e goe sjangs for at det kan tina opp te påske. Så her e det berre å kryssa fingrane.
I går kveld va Odd bårte sjå Margit å dei litt, når han kom te bars hadde an me seg pakkje te meg, å det så va oppi der va ei litå "gobedring" bok som innehelle masse positive ord i kvardagen sett i samen med bilde av nåken fine hondar. Den va kjempe koselige. Tusen takk, Margit, Kenneth og Kai Magne.
Nå e det blitt lordagskveld, sete berre å venta på at Farmen ska begynna, det e så kjekt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar