fredag 19. mars 2010

Fredag 19. mars- 10

Jippiiii, i nått sov eg godt, bere enn på det eg kan huska.
Sto opp i hal ni tiå, åt litt å kikkte litt i avisene. Marit kom i elleve tiå me sko opp på legesenteret ein tur. Eg sko bl.a ta blodprøvar for stoffskifte pluss eg sko visa skuren i håftå mi si eg har hatt litt drit å lort så har komme ut.. Dei likte ikkje så godt det di såg, så di ringte inn på 5 g, å der fekk eg beskjed om å komma rett inn. Heldigvis at Marit hadde fri :) me kjørte meste direkte inn. Ein eldre lege såg på det, men han totte helste det såg bra ut, men han såg jo ke di såg på klepp. Så konklusjonen blei at eg ska inn igjen på måndag for å sjå då koss det e å evt. då begynna på pencelin. Åh, eg krysse fingrane for at eg sleppe det. Men det føles godt at kyndåge folk har sitt på det spesielt nå når det går mot helg å alt.
Nå har eg kvilt litt på sofaen, i kveld ska eg opp te Marit. Frode ska på kino med naboen, så me ska kosa oss med taco gryta å tvèn. Glea meg det det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar