tirsdag 23. mars 2010

Søndag 21. mars og måndag 22. mars - 10

Mor å dotter kosa segMarit hadde lagt goe kaka




Søndag: e ein herlige avslappanes dag. Sto opp i ni tiå, hadde ein goe mårånsmat å så ei økkt på sykkel. E så herligt å kjenna at det går bere å bere kvar gong eg e oppå an.
Ellers så gjekk det ein del ti te lesing, helle på me bokå " Sammen til verdens ende" ei historie frå virkeligheten om ei onge jenta som får kreft å som dessverre dør te slutt. Klare meste ikkje leggja frå meg bokjå. Den anbefalast på det varmaste. I tolv tiå hadde eg tillefonkontakt me søster mi som e i jøsenfjorden, å hu hadde ei gla melding om at vatne va kåme :) jippi, så nå blir det påsketur him for oss og :) I ett to tiå va me klar te søndagsturen vår. Va heldige me vere, der e sol. Me kjørte te Tengs, opp te Bjerkrheim via Bue te Bryne. Der stoppte me på Efes, ein tyrkis resturang, hadde fått så goe anbefalingar frå goe venner at di hadde så goe mat der. Å det va heilt sant, me hadde biff me tebehør... mmmm.
Va innom Marit å dei på vei heim, koseligt det.

Måndag: Vakna i hal ni tiå idag, måtte opp då si eg hadde time på sjukehuse. Eg trudde berre at eg konne rinja klepp taxi eg, men nei då , så lett va det kje. Måtte rinja te pasientreiser i byn, kan tru dei blei blie på meg når eg ringte same dajen - sko hatt ringt på fredag..


Men eg fekk nå bil, ein koselige somailer frå Bryen kom kl ti øve ti.
Når eg kom på avdelingen va det heldigvis Asserson som va vakt lege, blei gla då si det va han som hadde opereret meg. Eg blei viste inn på ett ondersøkjelserom å lagt på benkjen me beskjed om at han kom snart.
Han såg på skuren å totte nå at eg va litt raue å varme rondt der.. men han hadde vore redde det va verre. Han meinte at eg ikkje trengte nåke pencelin men si det va han som hadde opereret ville han at ein aen lege og sko sjå på det. Å inn kom hu damå som va der den tysdagen eg blei lagt inn.... hu totte eg burde begynna på ein kur for sikkerhetskuld.
Å mens di va der blei det bestemt at eg sko ta stingå elle argafflane trur eg det hette, jaffall nåke lignanes... eg tenkte hjelp... det sko eg jo kje gjer før neste veka. Men dei totte det såg så godt ut at di ville ta di me ein gong. Ei koselige sykesøster kom inn å tok di, nåken gjore litt vondt men det gjekk helste godt. Eg fekk me meg ein resept å va klar te heimreise.
Gjekk ne å henvente meg te pasientreisekontoret, der fekk eg beskjed om at di sto å venta på meg, eg så hadde trudd der va vente ti, å hadde toje me meg lesestoff å appelsin.
Kom meg ut å der sto ein liten nettbuss, å oppi den sat der fem seks pensjonistar, eg kom så på låtten, dei såt der å kikkte på kim så sko varme i bilen :) av gårde kåre via Hillevåg på øugnaklinikken for å henta ei gammale der, så beine veien te Verdalen, dei andre sko te Klepp å vigrest. Eg va heima hal tolv, va heilt øvegjidde kor fort det hadde godt.
Marit å dei sko komma heim på middag, for Odd føle åre i mårå, men då sko Marit i forening derfor blei det selskap i dag. Marit hadde bakt ei goe kaka å eg hadde lagt kotteletter te middag.
Marit reiste på apoteke for meg, å fekk meste sjokk når hu kom heim igjen. Medisinane kosta meste 7oo kr, jaja berre eg sleppe infeksjon så e det nok vell verdt kvar kronå.
Resten av kvelden koste me oss me ongar, barnebarn å te slutt fjernsyne å cæsar å farmen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar