mandag 15. mars 2010

Måndag 15. mars - 10

Dette fekk eg av
Daisy når hu kom på
besøk i dag :)
Hadde ei like nått i nått og eg :/ men itte så Ola bror min sa så konne det vist vara nåken veker. Så eg kan vell likasågodt ble vande me det me ein gong.

I dag reiste Odd på jobb, men føste måtte han hjelpa meg på me sokkane for det klare eg kje få te ennå. Ittepå sov å vakte eg litt te eg sto opp i hal tiå. Fekk koseligt besøk av naboen meste me ein gong, hu sko visa meg bilde av sånen som ska komfas i slutten av april.
I halv tolv tiå fekk eg koseligt besøk av Daisy, hu va her te i to tiå å me for øve møje løye den tiå.
Veldig kjekt.
Så va det ti for ei litå økkt på sykkelen, kondissen e på bånn men øving gjer mester håpa eg...
Odd jobba litt lenger i kveld så Oddvar va heima føst idag, då va ogen varme å det blei ferdig pizza, godt det og av å te.
Nå har eg kost meg me både Cæcar å Farmen, å det lir mot leggje ti.... grua meg litt men har jo ett lite håp at det ska gå bere i nått... så eg får berre kryssa fingrane..
Takk for nok ein kjekke dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar