onsdag 17. mars 2010

Onsdag 17. mars - 10

Jippi, har sove bere enn på lenge i nått, håpa nå at det snur seg .... men ein vett nå aldri men eg e optimist. Dagen i dag har vore den roligaste itte eg kom heim, kjente at det va litt godt det og. Fekk gjort litt småting i heimen, som å legga i samen kler osv.
I ett tiå kom eg plutseligt på at der har jo ringa litt dei siste dadne, kansje der ikkje e så møje snø igjen på veien nå... eg kledde på meg å gjekk ut, blei positivt øveraska for der va heilt bart på veien. Så eg tok turen opp i enden me Oleiv å dei og opp meste te Janne å deiras hus, så snudde eg å tok me posten på vei inn igjen, det va så godt me friske loft.
Håpa eg får te same turen i mårå og å jedna litt lenger.
Hadde og ein långe telefonsamtale med Ola det e alti lika kjekt.
I to tiå kom Marit hu va her ei stond så reiste me å handla inn middagsmat, fiskaboller i kvite saus..mmmmm så hu sko laga te oss adle heima sjå dei. Me reiste i barnehagen for å henta Celine heim, det e alti kjekt.
Kvelden i kveld har gått me te kviling å kikking på boksen.
I mårå e det ti for å skifta på såre igjen, håpa det e lika fint så siste.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar