tirsdag 16. mars 2010

Tysdag 16. mars - 10

Så va me komt te tysdag, dadne går utruligt fort, konne eg berre sagt det sama om nettene og..
Sjøl om nåttå i nått gjekk ganske bra - dvs mesten uten verk men og uten sveben :/ kl. to sto eg opp å såg på fjernsyn, fekk vast vekk ett par timar på den måten.. håpa Jon Blund snart e tebars igjen som vanligt, eg savna an jyseligt.
Eg sto opp å hadde meg ein goe mårånsmat i hal ni tiå, Oddvar hadde steikt egg å bacon i går kveld å der va ei skjeva igjen te meg i dag, å den smakte jysela godt :)
Så va det ei økkt på sykkelen, tongt men øving gjer mester e dår vist nåke så hette....
I elleve tiå fekk eg besøk av May og av Norunn, kjempekjekke damer å få besøk av. Me koste oss me te, kjeks, snop å berlinarboller - sunt å godt :)
Men det aller kjekkaste idag va posten, for der va der pakkje te meg... totte eg kjende igjen Solveig si skrift å jammen hadde eg rett, eg blei så gla. Oppi pakkjen låg ett fint kort å ett fint smykke. Hu kan jammen det me å glea ett menesje på ein heilt vanlige dag. Tusen takk!
Nå e det kveld å snart ei nye nått... vett kje heilt om eg ser fram te det men har nå ett håp om å få sova..... krysse fingrane.. i mårå e det to veker si operasjon.. gu tiå går fort.
Jippi, i dag va der pakke i posten :) fint kort og smykke av Solveig

May hadde sydd ei flotte Tilda dokka te meg



To søte damer på besøk i dag :)



1 kommentar:

  1. Neimen, ka skjedde? Eg skreiv ein kommentar men an forsvant visst... Jaja!

    Det såg ud så dåkke koste dåkke masse, håpe helgå bler fine!! Og at du sleppe penicilinen og styr på sygehuset :)

    Klem fra Johanna!

    SvarSlett