søndag 14. mars 2010

Dei to siste dadne på sykehuse - søndag og måndag 7. og 8. mars - 10

Søndagen va helste like dei andre dadne, si det e helg så va der helste stilt å roligt. Eg va møje ute å gjekk på gånjen, å trente på dei øvelsane fysioterapauten hadde vist meg. Totte godt der konne vore ein fysioterapaut på jobb i helgene og, for eg va så redde for å gjere tingå feil.
Ellers så traff eg mången kjekke folk som og va innlagt enten for det sama som meg elle så hadde di vore uheldige å ramla ålveltes på glattå.
I tolv tiå kom Marit å Celine på besøk det va kjekt, dei sko ha selskap for Frode som føle 25 år vekå ittepå, så hu hadde det nå litt travelt men alikavel tok seg ti te å besøka meg. Det sette eg jysela store pris på.
Seinare på dagen kom Ola og Kirsten, dei hadde vore på stølen heila helgå, hadde vore heimom ein tur å va nå på vei te Klara å Olav på besøk. Voldigt kjekt at di stakk oppi dørå sjå meg føste.
Om kvelden itte selskape sjå Frode kom Odd, lika kjekt som alti. Han vett kje det besta an ska gjer for meg :) jille mann eg har.
Kvelden blei avslutta me føste episode av Himmelblå.

Måndagen kom, eg merka på nåttå at eg hadde tegn på urinveisinnfeksjon å tenkte ... hjelp tenk viss eg ikkje får heim pga det. Eg tok ein prøve å den slo ut litt, så va det berre å venta på legevisitten for å høyra ka han totte.
Ei stakkars dama frå Ålgård vakna me diarê å vondt i magen.. hu sko egentligt blitt opererte for brudd i oggla men si hu blei sjuke så blei operasjonen og utsett.
Sykepleierane likte ikkje at hu va blitt sjuke, dei tenkte på smitte sjølsagt, å plutseligt va himmel og jord i bevegelse... hu så va sjuk blei fløtta på enkelt rom, dei to andre på tomannsrom.. å stakkars meg... på gonjen.. uten seng.. å me alt pikkpakke rondt meg...
Tenkja dokken syne ein travel måndagsmårån...men fårstår godt di blei bekymmra, det e kje så lenje si me leste om stengde avdelingar inne på sus pga diarê.
Eg benytta dajen te å lesa, å te å gå i gonjen.. dagen gjekk ganske fort. Legevisitten kom å eg fekk medisiner både for smerter å for urinveisinnfeksjon å beskjed om god tur heim :) Odd kom å henta meg i 4 tiå, å eg må sei det va jysela godt å komma heim.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar