tirsdag 9. mars 2010

Frå innleggelsedagen tysdag 02. mars - 10

Sto opp i seks tiå itte ei nått me dårlige søvn, endeligt va dajen her... dusja å stelte meg, klarte få ner ei skjeva å tog av gåre innøve i hal 8 tiå. ( Fjordafolkje e kjende for å vara ute i go ti - å eg e jo det så då va det berre å reisa, hadde time kl. 09.00. )
Odd kjørte meg te dørå, han fekk kje vara me inn for eg va sikker på å begynna å grina når han måtte reisa igjen...
Så starta det me masse blodprøvar, nåke så ikkje e så lett for di har alti problemer me å finna årene på meg, men di itte fleie forsøk klarte di det. Då gjekk turen opp te avd. 5 H.
Der fekk eg snakka me ei doktordama, hu spore å grov i det via å breia, litt ondersøkelse osv.
Itte på det så snakkte eg lenge me ei koselige sykesøster som forklarte meg heile operasjonen frå a -å. Så va det venting inni møjdlå før nye røntgen bilde sko ble tokne. Middag fekk me og, eg kjende fiskaloktå långane vei... :( men heldigvis hadde di to ting å velja i så eg to nåken baconburgerar som jaffall va bere enn røykte tosk!
Når kl. nærma seg hal 4 sko eg få snakka me den legen som sko operera meg, han Lende som egentligt sko, konne ikkje alikavel for han hadde det så travelt.
Legen kom, å me gjekk inn på ett kontor, han hadde me seg ei doktordama og.
Det fysta an sa det va at han ikkje ville operera fordi eg va så onge... jo ok, eg e jo det men hallo...
eg blei heilt satt ut! Å han begynnte å forklara i det via å breia.. ikkje hadde eg vore sykemeldt, å eg hadde og ete forlite smertestillanes tabelettar.. derfor ville han at me sko utsedja operasjonen i 5- 8 år... - går det an.. han sa møje ant løye og eg huske ikkje alt - eg va heilt forvirra for eg tenkte på ka di hadde sagt når eg va sjå di i desember då va dår jo kje tvil eingong.. dette sa eg å møje aent + eg sa at åh nå begynne eg å grine og.. å tårene berre rant :/
Så spurte eg an, ska eg berre reisa heim nå då? så viste an kje heilt ka an sko sei å te slutt sa han at han ville diskutera det litt me Lende og co som oprinneligt sko operera meg, men dei va midt i ein operasjon nå så eg måtte venta te di va ferdige.. så gjekk di ut..
Gjekk kje meir en to minutt så kom Lende og Asserson inn på rommet i ein felanes fart å spute ke det gjekk i.. nei spør dei seie eg, for nå har dei skremt meg heilt av.. så blei det litt snakk, litt ondersøkelsar, pluss at Lende sa : eg forstår kje koffer di ska øveprøva det me har sagt..
Så enda det opp me at Asserson sa te Lende : me kanselere det me har i mårå tidligt, så tar me na sjøl kl 8.... å tårene mine begynte å renna igjen.. så sa eg te di: nå ska det kje ble slik at eg har grene meg te dette her.. så ser Asserson på meg å sei: viss eg hadde vore enige me dei to andre så hadde ikkje eg brydd meg om du såd å grein her te i mårå tidligt.. godt svart!!
Då fekk eg det plutseligt travelt, heim henta ting å tang, dusja igjen me ei spesielle såpa, sidja me føtene i grønnsåpa å inn te SuS igjen.
Operasjonen va sett te onsdag kl. 08.00

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar